Jak uczymy?
Każdy aspekt ma znaczenie
W czasie prowadzenia zajęć kładziemy nacisk na rozwijanie 4 umiejętności językowych równocześnie, tj. mówienia, rozumienie ze słuchu, czytania i pisania. Te wszystkie umiejętności ćwiczone jednocześnie sprawiają, że uczymy się szybciej, efektywniej i co najważniejsze wiedza pozostaje w naszych głowach. Ćwiczymy i usprawniamy płynność mówienia i jednocześnie poprawność gramatyczną. Stałe zaangażowanie do mówienia w języku obcym sprawia, że gramatyka i słownictwo są używane intuicyjnie. Mówienie w języku obcym zaczyna być przyjemnością, bo widzimy i słyszymy efekty swojej pracy.
Mówienie to podstawa
Zajęcia prowadzone są w języku, którego kursant się uczy. Dzięki licznym konwersacjom i scenkom sytuacyjnym kursanci osłuchują się z tym językiem, nabywają pewności siebie. Dzięki temu łatwiej im odnaleźć się w każdej sytuacji, w której muszą zareagować w innym niż polski środowisku językowym. Wypowiedzi stają się płynne, swobodne i brzmią naturalnie. Składanie zamówień w restauracji, rezerwacja pokoju w hotelu, czy prowadzenie konwersacji na dany temat nie stanowią już problemu.
Wiedza o silnych fundamentach
Jedną z kluczowych spraw, od których zależy efektywne nauczenie się funkcjonowania w środowisku obcojęzycznym, to właściwe i systematyczne utrwalanie nabytej wiedzy. Praktyka czyni mistrza i każdy jest w stanie nauczyć się języka obcego, jeśli robi to w odpowiedni sposób. Ważna jest więc systematyczna powtórka. Nasi kursanci poznają nowe zagadnienia wykorzystując, to czego nauczyli się wcześniej.
To jak z budową domu - dodajemy kolejne, nowe elementy, które opierają się na silnych fundamentach.
Materiały do nauki
Nasze zajęcia prowadzimy w oparciu o sprawdzone programych do nauki języków obcych takich wydawnictw jak Longmann, Oxford, Cambridge. Dodatkowo wykorzystujemy na zajęciach inne materiały np. artykuły z gazet biznesowych lub bieżace wiadomości. W przypadku grup zamkniętych lub firmowych bazujemy też na wewnętrznych matariałach firmy, tak aby ćwiczyć dokładnie te zagadnienia językowe, które stanowią priorytet dla kursantów.